بچه ها سلام.سونو انتی شکمیه؟

۷ پاسخ

بله پارسال برا ابجیم باهاش رفتم شکمی بود
امسال نوبت خودمه اصلا فکرشو نمیکردم بخوام سال دیگه برا خودم بیام😅

بله شکمی

اره شکمیه

منم نمیدونم

اره عزیزم

اره فک کنم

اره

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهام😍😍 مامان دوقلوهام😍😍 هفته شانزدهم بارداری
مامان فسقلی🩵💙🩵 مامان فسقلی🩵💙🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ترمه گومبولی🩷 مامان ترمه گومبولی🩷 ۸ ماهگی
مامان آینده🤰 مامان آینده🤰 ۲ ماهگی
مامان معجزه🥹 مامان معجزه🥹 هفته بیست‌ونهم بارداری