۱۴ پاسخ

بچه منم تو ۲۱ روزگی همین قدر شیر میخورد وزن گیریشم خیلی خوب بود وخوب بهش میساخت اما چون زیاد میخورد بردم دکتر یه دکتر گفت زیاد میخوره ولی چون تا ۹۰ تا رو نخوره سیر نمیشه وگریه میکنه بهش همون قدر بدین ولی حواستون باشه هر دوساعت ۹۰ تا بخوره اگر باز خواست بهش پستونک بدین چون میل به مکیدن زیاد داره و گرسنه نیست منم همین کارو کردم الان نزدیک دوماهشع هنوز همون قدر میخوره تازه شیشه شیرشم عوض کردم این شیشه جدید یکم دیر تر میاد وبا مک زدن بچه شیر میاد یکم هم خسته میکنه که بعد شیر بخوابه فقط من از تجربه خودم میگم اینکه زیاد میخوره نه استرس داشته باش نه شیرشو کم کن دکتر به من گفت الان داره رشد میکنه واستخوان پر میکنه میخوره انقدر خوبه فقط کنترول شده بخوره یه وقت مشکلی برا روده ومعده براش پیش نیاد

خیلی عزیزم ۳۰ تا

خیلی زیاده رو قوطی خییییلی زیاد مینویسه به سن بچه شما ۳۰ نهایتا۶۰کافیه

دکتر به من گفت ۶۰ تا بدهه اما اگر سیر نشد یک ساعت بعدش ۳۰ یا ۴۵ تا بدهه

زیاد.

من سر پسرم تا یکماهگی ۳۰ تا می‌خورد دوماهگی ۶۰ تا

خیلی زیاده

اووووه خیییلی زیاده ، بچه من ۸-۹ ماهکی هم ۹۰ تا رو کاهی تا تهش نمیخورد .
معده بچه گشاد میشه زیاد ندین گناه داره

منم میدم
بده عزیزم پشت قوطی نوشته شده چقدر باس بدی

خیلی زیاده

۶۰تا باید بدین از هفته دوم به بعد

زیاده

زباده عزیزم
نهایتا ۶۰

زیاده واقعا

سوال های مرتبط