۱۷ پاسخ

عزیزم بچه وقتی سیته مادرو میخوره مگه میبینی چقدر میخوری میتونی اندازه بگیری؟ نه! هرجقدر میخوره و اذیت نمیشه بالا نمیاره خوب وزن میگیره بده بخوره ایرادی نداره که من دخترم الان شیرخشک گیگوز میخوره سبکه ۱۲۰ تا میخوره تا سیر شه ده تا کمتر بدم اروم نمیشه روی قوطی شیرخشک هم نوشته نسبت به سنش چقدر بدی الان برا دختر من نسبت به سنش و اطلاعات روی قوطی طبیعیه البته دختر من هر ۳یا۴ ساعت یبار میخوره ها

پسر من الان 90تا میخوره

اره گلم
من 60 تا میدم
به ندرت اگر گرسنه باشه بیشتر میدم که اونم کم پیش میاد

اره ژیاده من الان به پسرم هر دو ساعت دو ساعت و نیم ۹۰ تا میدم

ببین من دخترم از روز سوم ۹۰ تا میخورد. شیر خشک ببلاک. زیر سینه ام هم میذاشتم تازه. ۲۵ روزگی بردم دکتر گفت چرا ۹۰ سی سی میدی این برای نوزاد ۴ ماهه هست. خیلی زیاده و نفخ میاره براش. من از اون روز هر ۲ یا ۲ ساعت و نیم ۶۰ سی سی میدم قبلش هم ۲۰ ۳۰ دقیقه شیر خودم رو میدم. بچه وقتی ۳ ۴ ساعت غذا نخوره یهو ۹۰ سی سی شیر میخوره و بهش فشار میاد. هر ۲/۳۰ ۶۰ تا بده بهش خیلس اروم میشه و دل درد هم نمیگیره

بله ......

روی خود شیرخشک که نوشته ۱ماه ۹۰تا بس چرا باید زیاد باشه؟؟

بله زیاده ۹۰ تا از دو ماهگی باید شرو شه

پسر منم ۹۰ تا میخوره

عزیزم شیر خودت رو هم میدی؟

پسر من ۹۰تا میخوره

عزیزم از کی شیرخشک شروع کردی؟
باعث‌نشد شیرخودتو‌نگیره؟
چون منم‌دوست دارم کمکی بدم

اره بابا
من ۳۰ تا میدادم دیگه زیاااد میخوردن ۶۰ تا

بچه های من ۳ ماه و نیمشون هست الان ۹۰ تا میخورن

آره من 30 تا میدادم
چون شیرخشک سنگین تره

منکه بچم شیر خشکیه امشب ندارم براش بخرم

پسرمن 90تامیخوره

بله بنظرم

سوال های مرتبط