من گرفتم ۹سانت اومد دکترم. بچه را بدنیا اورد و بخیه زد و رفت
من گرفتم خیلی خوب بود هرچند که درد دوتا زایمون رو کشیدم
دکترم همین که همرام بود باعث دلگرمیم بود و نداشت خیلی اذیت بشم
بنظرم بگیری بهتره
روند زایمونتو آسون میکنه
از اول دکتر نداشتی؟
منگرفتم چون میترسم ولی بستگی ب خودتون داره
بگیری ک عالی میشه
بخیه هاتم خودش میزنه
من ک ماما همراه بگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.