خانما برای زایمان طبیعی دکتر بگیرم یا نه

۷ پاسخ

من گرفتم ۹سانت اومد‌ دکترم. بچه را بدنیا اورد و بخیه زد و رفت

من گرفتم خیلی خوب بود هرچند که درد دوتا زایمون رو کشیدم
دکترم همین که همرام بود باعث دلگرمیم بود و نداشت خیلی اذیت بشم

بنظرم بگیری بهتره
روند زایمونتو آسون میکنه

از اول دکتر نداشتی؟

من‌گرفتم چون میترسم ولی بستگی ب خودتون داره

بگیری ک عالی میشه
بخیه هاتم خودش میزنه

من ک ماما همراه بگیرم

سوال های مرتبط