کسی اینجا امپول زیر جلدی استفاده کرده تا الان!؟

۵ پاسخ

سلام عزیزم چطور
روش تزریقش رو میخوای بدونی؟

من از اول تا ۳۶هفته خودم انوکسا میزدم سه ماه اول شکم سه ماه دوم بازو سه ماه سوم ران

من انوکساپارین خیلی زدم
اما همون موقع که سوزن میرفت تو بدنم درد داشتم بعدش اوکی بود

من هم هپارین قبلا میزدم الانم انوکساپارین میزنم

چه آمپولی؟
من انوکساپارین و هپارین خیلی زدم

سوال های مرتبط