نپرسید تروخدا این سوالارو ادم میخونه فکرش میمونه برا خودتم خوب نیست
لعنت ب اون بیمارستان پرسنلش بچه برادر من ۲۶هفته دنیا امد ۸۰۰گرم ۳ماه ده روز ت دستگاه بچد و موند الانم خداروشکر ۳سالشه
دختر داییم ۲۶ هفته به دنیا آمد نموند .اصلا بیمارستان تو دستگاه نزاشتش گفت نمیمونه .و نموندو بعد ۵ دقیقه فوت شد .باوزن ۱۶۰۰
میگن از ۲۶ احتمال داره بمونه
ولی همه چیز دست خداست
هیچ قطعیتی نداره
تو همین گهواره کوچکتر هم دیدم که موندن
بزرگتر هم نموندن
من دوتاهفت ماهه بدنیااوردم بعدازچندروزفوت شدن
دخترم ۳۱ هفته بدنیا اومد خداروشکر مشکلی نداشت ۱۵ روز دستگاه بود
همهچیز دست خداست
دختر دایی خودم هشت ماه دنیا اومد
ضربان قلبش رفت
احیا کردنش برگشت
و امسال میره پیش دبستانی
والا من پسرم ۸ماهه بدنیا اومد نموند🖤
من دختر خالم شیش ماهه به دنیا اومد ماشالله الان اینقد قد هیکل هم داره
میگن جنین ۷ ماهه زنده میمونه
25 هفته هم بدنیا اومده مونده بستگی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.