۵ پاسخ

نه عزیزم باید ببری دکتر دختره منم اینجوری بود بردم دکتر فوراً بستری کرد

نه هر جور باشه باید دفع ادرار داشته باشه
اب
ابمیوه چای کمرنگ
هر چی شد بده

عفونت ندارە ک ازترس جیش نکنە؟ولی دخترمنم تابستون مریضی سختی گرفت نمیتونست چیزی بخورە دوروز پی پی نکرد،ویەروزم تاشب جیش نکرد

نه اصلا طبیعی نیس

یعنی اصلا دسشویی نرفته از کی نرفته ؟اب و آبمیوه اینا بهش میدی ؟

سوال های مرتبط