خانمایی ک دوتا بچه شیر ب شیر دارید
تو خونه چ فعالیتی ک کاری دارید؟
کلاسی جایی گیرید یا نه ؟
من ادامه درسام رو میخوندم ولی ی مشکلی پیش اومد و این ترم نشد برم و از ترم دیگ ک مهر سال دیگس میخوام شروع کنم
الان این چن وقت غیر از بچه داری و خونه داری هچ کار دیگ ای ندارم انجام بدم
هی دلم میخواد ی کلاسی جایی برم حس ی زندانی دارم با بچه ها
چ کلاسی بررم و..
میخواستم اگ اسباب کشی کردیم و.. اون خونه برای خودم ی چرخ و سردوز بگیرم و کار از بیرون بیارم خیاطی کنم
ولی از طرفی میگم شوهرم پرو نشه و دیگ همین خرجی هم ک میده نده
پول توجیبی ک اصلا نمیده میگ هر چی خواستی بگو خودم میخرم
فقط هفته ای بار یا ۲ بار ک برم خونه مامانم کرایه ماشین میده ۲۰۰ یا۳۰۰ همین
میگم اگ خیاطی کنم مستقل بشم حداقل دستم تو جیب خودم باشه
از طرفی میترسم ک با دوتا بچه شیر ب شیر نتونم کار کنم و الکی طلامو بفروشم و چرخ بگیرم بمونه گوشه خونه
چ کنم بنظرتون ؟

۴ پاسخ

عزیزم اینکه وقت داشته باشی و انگیزه داشته باشی خیلی خوبه
واقعا الان خیلی خوبه که دستت تو جیب شوهرت باشه
بخصوص وقتی پول تو جیبی بهت نمیده
بستگی به خودت داره که از پسش برمیای وقت میکنی یا نه
وگرنه فکرت عالیه

فک نکنم با بچه کوچیک بتونی
لااقل بذار ی کم بزرگتر بشم

بنام خدا فقط خونه داری هیچی ب هیچی نمیتونم داشته باشه

اگه خیاطیت حرفه ایه بگیر.بعدشم‌تو میگی هیچی جز کرایه ماشین‌ ۲۰۰ ۳۰۰ تومن نمیده؟ اون که چیزی نیست اونم اصلا نده 😏
بنظرم اگه حوصله اشو داری و توانشو داری عالیه.ولی یه چیزی برام جالبه من با دو تا بچه شیر به شیر شبا دیگه جنازه ام ماشاالله بهت که وقت اضافه و حوصله داری

سوال های مرتبط

مامان دوتا نینی مامان دوتا نینی ۱۶ ماهگی
خانمااا بیاین راهنمایی کنید چ شکلی بچمو از شیر بگیرم؟

بچه اولم رو چون از ۶ ماهگی شیر شب نمیخورد یهویی یک سال و ۴ ماهگی گرفتم چون واقعا نمیتونستم شیربدمش

الان این دومی شبی ۵ یا ۶ بار بلند میشه برای شیر
میشه اینم یهویی گرف
شیر خشک جایگزینش کرد؟

بعد اینکه من خیلی تنبلم حس و حال اینکه پاشم و شیر خشک درست کنم ندارم چ کنم؟
برای همین شیر خودمو میدادم ک راحت بود

حالا ی سوال برای شیر خشک اب جوش رو کنم بدارم تو فلاکس از قبل یا نه بذارم جوش بیاد همون موقع ک بچه هلاک میشه
ار قبل هم ک بدارم تو فلاکس ک میشه اب مونده
چ کنم اصلا
حالا تا هر دو روش رو هم ک انجام بدم بازم باید ی تایمی صبر کنم ک اب خنک بشه ک بازم بچه هلاک میشه
چ کنم؟؟؟
و اینکه دیروز تمام روز رو سرگرم کردم و ب ی روشی شیر ندادمش ولی شیر نتونستم از جام پاشم شیر خشک درست کنم و شیر خودمو دادم

اونایی ک شیر خشک میدن چ شکلی پامیشید برای درست کردن شیر خشک

من هنر کنم باهزار بار کوک ساعت برای نماز صبح ب زور و با گریه پاشم انقدر سختمه
فقط زمان هایی ک تازه زایمان کرده بودم خیلی راحت پامیشدم از جام چون درد داشتم
مامان فلفل ریزه میزه مامان فلفل ریزه میزه ۱۳ ماهگی
سلام مامانا
باز امروز مادر شوهرم اومد خونم بعد بهم میگه چرا شیرت میریزنه ب بچه نمیدی منم گفتم وقتی نمیخوره ب زور بدم دهنش میگه از بس ندادی ک نمیخوره دیر دیر میدی اخه اونجوری ک میگه نیست زورم میاد مگ یزید ک نیستم بچمه مگه میشه ندم جونم واسش در میره هی هر روز ک این حرفارو بهم میگه انگار منو از این قبر در میارن تو اون یکی قبر میزارن بخدا خیلی خسته ام ب شوهرممم هر چی میگم انگار ن انگار میگم بریم ی خونه دیگ بگیریم میگم پولشم خودم میدم س تا النگو از خونه پدریم داریم ۶ تا بود با یه گوشواره و یه انگشتر و با انگشتر عقدم میشد دوتا همشو دادم ماشین گرفت ی وانت الان سه تا مونده کلا میگم بیا بدم ی خونه اجاره کنیم بریم از اینجا اصلا گوش نمیده میگه تو بچه رو نمیتونی نگ داری میگم پس الان کی نگه میداره ی ساعت ک ننه باباش ور میدارن بچه رو همین چششو گرفته بخدا داغون شدم همین الان ک این پیام و مینویسم سرم میخواد بترکه ، چیکار کنم بنظرتون برم خونه مادرم تا تکلیفم معلوم بشه اخه برمم بچرو نمیدم بهم باید تنها برم اونم دلم نمیاد بچمو بزارم خدایا چیکار کنم

پوشک
مایبیبی
فرنی
سرلاک
سوپ