عزیزم اینکه وقت داشته باشی و انگیزه داشته باشی خیلی خوبه
واقعا الان خیلی خوبه که دستت تو جیب شوهرت باشه
بخصوص وقتی پول تو جیبی بهت نمیده
بستگی به خودت داره که از پسش برمیای وقت میکنی یا نه
وگرنه فکرت عالیه
فک نکنم با بچه کوچیک بتونی
لااقل بذار ی کم بزرگتر بشم
بنام خدا فقط خونه داری هیچی ب هیچی نمیتونم داشته باشه
اگه خیاطیت حرفه ایه بگیر.بعدشمتو میگی هیچی جز کرایه ماشین ۲۰۰ ۳۰۰ تومن نمیده؟ اون که چیزی نیست اونم اصلا نده 😏
بنظرم اگه حوصله اشو داری و توانشو داری عالیه.ولی یه چیزی برام جالبه من با دو تا بچه شیر به شیر شبا دیگه جنازه ام ماشاالله بهت که وقت اضافه و حوصله داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.