۵ پاسخ

همه جا همینه

دقیقا منم خونمون داغون بود دلانا خوابید چون خودمم خسته و داغون بودم گرفتم خوابیدم😅

استراحت و انرژی داشتن تو مهم تر از جمع و جور کردن خونس

خدا قوت عزیزدلم
به فکر سلامتی خودت باش
خونه جمع میشه ❤️
من خودمم اصلا به فکر خودم نیستما فقط کار کار کار
ولی اشتباهه خدایی

ای جانم چه ناز خوابیده😍😍حالا یه دراز بکش بعدا جمع میکنی

سوال های مرتبط

مامان دنیز کوچولو❤️ مامان دنیز کوچولو❤️ ۲ سالگی