هیچی خوب نیست فقط باید صبر کنی همه نوزادا تا ۴ ماهگی همینن من هر قطره ای فکر کنی گرفتم حتی شیشه دکتر براون ولی تاثیری نداشت کم کم از بین میره
صبررررر
من گریپ میکسچر میدم تحت لیسانس انگلستان عالیهههههههههه
من کولیف میدادم راضیم
من اینفکول خیلی شنیدم برا همه معجزه کرده
داروخانه ها ندارن باید از سیسمونی فروشی بگیرید
من کولیکید میدم بد نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.