سلام
برا کولیک کولیف بهتره یا کولیکیز

۵ پاسخ

هیچی خوب نیست فقط باید صبر کنی همه نوزادا تا ۴ ماهگی همینن من هر قطره ای فکر کنی گرفتم حتی شیشه دکتر براون ولی تاثیری نداشت کم کم از بین میره

صبررررر

من گریپ میکسچر میدم تحت لیسانس انگلستان عالیهههههههههه

من کولیف میدادم راضیم

من اینفکول خیلی شنیدم برا همه معجزه کرده
داروخانه ها ندارن باید از سیسمونی فروشی بگیرید
من کولیکید میدم بد نیست

سوال های مرتبط

مامان آقا رایان👼💙 مامان آقا رایان👼💙 ۱۴ ماهگی
مامان مهراد❤️ مامان مهراد❤️ ۱۲ ماهگی