چه خوب انومالی چندبوده ؟؟؟؟؟؟
من اول ۳۸بعدانومالی زده بود۳۲ممکنه بره پایین یا میره بالا؟؟
چقد خوب کاشواسه منم همین باشه
من خیلی اومده پایین 25 بود البته من دوقلون
خوبه خدارو شکر برا منم سری آخر ۴۷بود فک کنم از ۳۰به پایین خطر ناک
من اخرین بار 35
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.