۵ پاسخ

چه خوب انومالی چندبوده ؟؟؟؟؟؟
من اول ۳۸بعدانومالی زده بود۳۲ممکنه بره پایین یا می‌ره بالا؟؟

چقد خوب کاش‌واسه منم همین باشه

من خیلی اومده پایین 25 بود البته من دوقلون

خوبه خدارو شکر برا منم سری آخر ۴۷بود فک کنم از ۳۰به پایین خطر ناک

من اخرین بار 35

سوال های مرتبط

مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۸ ماهگی
مامان پناه💞 مامان پناه💞 ۱۰ ماهگی