دوستان کیا تو ۳۰هفته زایمان کردن

۷ پاسخ

وای چ استرسی ذاری وای

من بتا زدم…كلا زودتر به دنيا بيان ميرن دستگاه و كم وزن هستن

من کسیو دیدم که ۲۸ هفته هم زایمان کرده بچه یه هفته رفت دستگاه بعد الان خیلییییم خوبه حالش
و ۳۰ هفته هم‌زایمان دیدم که چون بتا زده بود حتی دستگاه هم نرفت
آمپول بتا زدی؟؟؟؟ وزن جوجه چقدره؟

عزیزم نگران نباش انشالله چیزی نیس استرس ب خودتت وارد نکن

چندروز پیش یکی از آشناها تو۲۸هفته کیسه آب پاره شده مجبور شدن بچه رو بدنیا بیارن الان بچه تو دستگاهه

بمیرم واسه دل پر استرسمون🥺😔

سی هفته مگه زایمان میکنن

سوال های مرتبط

مامان آتوسا مامان آتوسا ۱ ماهگی
مامان آیناز و... مامان آیناز و... هفته سی‌وپنجم بارداری