وای چ استرسی ذاری وای
من بتا زدم…كلا زودتر به دنيا بيان ميرن دستگاه و كم وزن هستن
من کسیو دیدم که ۲۸ هفته هم زایمان کرده بچه یه هفته رفت دستگاه بعد الان خیلییییم خوبه حالش
و ۳۰ هفته همزایمان دیدم که چون بتا زده بود حتی دستگاه هم نرفت
آمپول بتا زدی؟؟؟؟ وزن جوجه چقدره؟
عزیزم نگران نباش انشالله چیزی نیس استرس ب خودتت وارد نکن
چندروز پیش یکی از آشناها تو۲۸هفته کیسه آب پاره شده مجبور شدن بچه رو بدنیا بیارن الان بچه تو دستگاهه
بمیرم واسه دل پر استرسمون🥺😔
سی هفته مگه زایمان میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.