۳ پاسخ

من الان میدارمش روروئک نشستن کمکش کن ولی زیاد نه

من از ۵ ماهگب میذاشتم رورویک
ولی نشستن تنهایی رو ۷ ماهکی تونست

دختر من پنج ماهشه خیلی وقته سوار روروک میشه برا نشستن هم کمکش می‌کنم نمیتونه هنوز

سوال های مرتبط