۳ پاسخ

گریپ میکسچر دارم ولی بخاطر رفلاکس نمیدم کولیف ندارم
قنداق میکنم یکم بعد دستاشو درمیاره

گریمیچر خارجی یا کولیف امتحا کنین.قنداق کنین که راحت بخوابن

احتمال کولیک هست غروب و شبا گریه میکنن

سوال های مرتبط