۶ پاسخ

کلا کاری به پول پوشک ندارم خواهرانه بهت میگم وقتی سعی میکنی از پوشک بگیریش یا کلا پوشک کن یا نکن چون بچه گیج میشه
سه روز اول اذیتی دیگه عادت میکنی طول روز تا میتونی آب زیاد بهش بده که مثانه ش پر بشه و با رفتن به دستشویی یا نشستن رو قصری بتونه کامل تخلیه کنه
با دستشویی کردنش ذوق کنید کف بزنید جایزه بدید کلا بشه کار خیلی مهم و جذابی
محیط دستشوییو براش جذاب کن برچسپ اینا بزنید آب بازی کنید دست بشورید صابون خوشبو بزارید

اینا تجربه ی من بود عزیزم امیدوارم کمک کنه زودتر به نتیجه برسی

گلم از یک‌سالگی عادتش دادم بچه دومم تو شکمم بود دخترم عادت دادم گفتم بدونیا بیاد سخته هردو بشورم بعدش سومی تو راهی بود ک دومی گرفتم از پوشک الان دخترم سال و نیم هست پسرم دوسال و نیم هست یک بچه هم هشت ماه

اخه اگه آمادگی نداشته باشه چی بچه اذیت میشه که

ببین اینکه بیرون‌رفتنی پوشک میکنم یا فقط مهمون اومدنی این اشتباهه
اگه قصد از پوشک گرفتن داری یک هفته کامل وقت بزاری درست میشه
پسر من توی دستشویی پی پی نمیکرد
یه بار که احساس کردم پی پی داره بردمش دستشویی گفتم بشین من الان میام از دستشویی اومدم بیرون و در نبود من پی پی کرد
امتحان کن
موقع دستشویی کردنش پیشش نباش
قبلش بهش تذکر بده بگو از جات تکون نخور دست به هیچیم نزن
شاید تنها باشه پی پی کنه

وااای چه گل نازی😍عزیزم موقعی که منم داشتم پناه رو از پوشک میگرفتم دقیقا همینجوری بود جیش رو میومد بریم دستشویی ولی پی پی رو تو پوشک میکرد تا اینکه خودش گفت پوشکم نکن گل پسر شما هم کم کم میگه دیگه پوشکم نکن

والا ۵۵۰ خوب گرفتی
اینور بیشتره
خدا لعنتشون کنه آخه پوشک اینقدر میشه مگه
شوهر منم میگه بنظرت کی رهام رو از پوشک میتونی بگیری
زوره بخدا

سوال های مرتبط