۱ پاسخ

خودتم میتونی درست کنی که مطمئن تره
گندم و عدس جو و هر حبوباتی که خودت میخوای ۲۴ساعت خیس کن چند باز ابشو عوض کن تا نفخ گرفته بشه بعد بریز داخل سینی خشک بشه و آسیاب کن بعدش کامل تفت بده در سوپ و غذاهای نی نی ازش استفاده کن

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🧚‍♀️💖 مامان پرنسس🧚‍♀️💖 ۷ ماهگی
مامان پناه خانوم❤️ مامان پناه خانوم❤️ ۱ سالگی