۲ پاسخ

من از ۵ ماهگی دادم دکتر گفت
داروخانه داره
بدون قند نگیر خیلی بی مزه است
مثل شیر خشک قوطیش
با یه پیمونه شیر خشک و أب درست میشه خوشمزه است

از داروخانه .. ولی بسته به نظر دکتر این ک کی بدی متفاوته با دکترش مشورت کن

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هفدهم بارداری