چرا پ من هیچی نمی خورم😂
بااجازه ی دوست عزیز🙏🏻🌹
🦋آتلیه رستا🦋
🌈با انواع تم های متنوع و طبیعی🌈
🔥فقط با ۵۰تومن🔥
عکس رو تحویل بگیر درصورت رضایت پول رو واریزکن🤷♀
به آیدیم توروبیکا یا ایتا پیام بده بیارمت توکانال👈@aazzhhz
راستی اگه ۲۰نفرو وارد کانال کنی یه ادیت رایگان مهمون منی با هرتمی خودت بخوای😱😃
ن والا همون یکی دوماه خوردم من فقط😁
اهنن اره و کلسیم شیر خودم از نوزادی ندادم اما میخورم بقیه. رو نه
اون قرص وسطی هست قرمز اونو میخوری تو شیر دهی ضرر نداره که
وچه موقع میخوری
اره منم تا به امروز میخورم هم آهن و هم کلسیم هم ویتامین دیگه حالم از قرص بهم میخوره
بله همچنان مصرف میکنم،اغلب ویتامینای ضروریه مخصوصا اهن و کلسیم
چیا میخوری عزیزم من اگ یادم بمونه اهن و کلسیم میخورم
دیگه نمیخورم یمدت فقط اهن میخوردم..در اصل باید تاسه ماه بخوری
براخودت خوبه
من نمیخورم از همون اول زایمان تا یه مدت آهن خوردم همین
شیرخودتو میدی بخور بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.