۵ پاسخ

من هیچی نبستم

نبستم اصلا🦥

زایمانت چطور بود؟؟ دیدم نگفتی نخاسی بگی. ولی چقد طول کشید چیشد؟؟

والا من هیچ نبستم آنقدر تحرک داشتم بچم اذیتم کرد که لاغر شدم شکمم هیچ نیفتاد

تا یکسال من میبستم

سوال های مرتبط

مامان بهار و تو دلی💗 مامان بهار و تو دلی💗 ۱۳ ماهگی