۱ پاسخ

بچه های خواهرشوهرم دو قلو بودن برده بود انقدر شاکی بود ازش ک بیا و ببین، بعد من پسرمو بردم کلینیک نشاط کودک خیلی عالی بود دکتر اسدی بود اگه اشتباه نکنم، اگه نوزاده درمانگاه حجتی هم عالیه، ولی فقط نوزاد بزرگتر همون کلینیک بهتره

سوال های مرتبط