۳ پاسخ

من همون روز شیر داشتم

من زایمان اولم با اینکه طبیعی بود اصن شیر نداشتم چون خیلیییی اذیت شدم برا زایمان
شسرخشک نداشتیم بچم زردیش رفت بالا طفلی از گرسنگی.ناچار مامانم بهش نبات داغ داد😭😭تا زنگ زدم همسرم براش شیرخشک گرفت

ربطی به سزارین و طبیعی نداره
بعضی خانم‌ها چند روز اول شیرشون نمیاد
من سر پسرم طبیعی بودم‌ ولی تا ۳روز شیر نداشتم حتی آغوز

سوال های مرتبط

مامان آریا🩵 مامان آریا🩵 ۹ ماهگی