۵ پاسخ

بچه ها میشه یمدل عکس نیمتنه بزارین ببینم منطورتون چجوریه؟ قیمتاشون چجوریه؟

منکه گرفتم سربچه ها به نظرم زیادکارایی نداشت همون معمولی رو میگیرم اینبار

نیمتنه کوچیک میشه که سوتین سایز بزرگ و راحت بهتره

اره حتما با سوتین معمولی خیلی سخته من چندتا خریدم یک سایز بزرگتر از الانم

من نیم تنه گرفتم خیلی راحته برای زایمان قبلی هم باز نیم تنه گرفتم

سوال های مرتبط

مامان پیسرک مامان پیسرک هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آهو خانم مامان آهو خانم ۱ ماهگی
مامان آبجیا مامان آبجیا ۱۰ ماهگی