نه عزیزم سوتین شیردهی برای راحتی مادره
من خودم سینه هام واقعا سنگین شدن سوتینام همه توری بودن اذیتم میکردم دیگ رفتم یک دوتا عادی گرفتم با شیردهی ک راحت تر باشم ولی واجب نیست اصلا
نه اصلا اتفاقا اذیت کننده است
من اصلا سوتین نمیبستم تو خونه
بیرونم عادی میبستم.
هر چی راحتی بگیر بپوش 😂
نه عزیزم هرسوتینی که خودت راحت باشی اوکیه
نه بابا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.