چرا منو درد زیمان نمی‌گیره خسته شدم

۶ پاسخ

فعالیتتو بیشتر کن

وای منم مث ت بودمااا اخرش ۳۹ هفته۴ روز کیسه ابم ترکید نه شب بستری شدم ۱۲ کیسه اب قشنک پاره شد ۳ شب دردام شروع شد ۶ صبح زایمان کردم

منم نمیگیره، بخدا نفسم دیگه بالا نمیاد از سنگینی، کجا برم معاینه تحریکی کنن؟ دیگه طاقت ندارم

برای باز شدن دهانه رحم، ماما اینا رو تو کلاس گفت:
رابطه بدون جلوگیری
ورزش های باز شدن دهانه رحم
دمنوش بابونه، آویشن، گل ختمی، تخم کتان، رازیانه، تخم شوید
شربت زعفران (غلیظ نباشه) با خاکشیر و سیاه دونه
دود دادن اسفند به داخل واژن
کپسول گل مغربی

من 40 شدم درد ندارم😐

من دعا میکنم نگیره هنوز برم
شما منتظری نمیگیره

سوال های مرتبط

مامان علیرضا مامان علیرضا ۱۲ ماهگی
مامان رامتین مامان رامتین ۴ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۱ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۵ ماهگی
مامان مهوا 💋😍 مامان مهوا 💋😍 ۱۴ ماهگی