دیگه نمیگیره خودتو خسته نکن
من دخترم پستونک و شیشه نمیگیره
امتحان کن ببین چ مدلی میگیره
من واسه حامی چند تا گرفتم فقط بادومی و گرفت
پستونک تا قبل ۶ ماه کارایی داره
بنظر من ندی بهتره
پسر منم از اول پستونک نگرفت
پستونک رو میدم دهنش اوووق میزنه
دیگه تا الان نگرفته نده
شاید الان نگیره ولی اونت بادومی رو همه بچه ها میگیرن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.