۴ پاسخ

من سیب تکه میکنم میذارم توش چون بخارپز دوست نداره همینجوری میذارم
موز هم میشه بدی

من سیب رنده میکنم میذارم فشار میده ابشو میخوره دوست داره

من سیب پخته می ذارم

سیب درختی و هویج مجازی بدی با گلابی

ک اینام باید ابپز یا بخار پز کنی

سوال های مرتبط