کسی هست برا ریزش مو رفته باشه دکتر؟

۵ پاسخ

من هم ریزش داشتم ویتامین دی خودم خوب شدم

عزیزم منم همینجور بودی یه نفر بم گفت اب پیاز بزن ب موهات تا حدودی کم شد قبلن بیش از حد ریزش مو داشتم

من منتظرم شوهرم بیمه را درست کنه تا برم

من که کچل شدم

من رفتم واسم کپسول کراتوژن نوشت یه دوره خوردم ریزشش قطع شد

سوال های مرتبط