۷ پاسخ

هانیز خوبه
من قبل از اینکه شورتی بگیرم هانیز استفاده میکردم،منتها هانیز دیگه شورتی نداشت مای بی بی گرفتم

هانیز خیلی خوبه به نظر من از مای بیبی و مولفیکس هم بهتره

من از چهارماهگی هانیز میبندم االیه
خیلی خوب خریدی
اگ موجود داره بازم بخر

هانیز عالیهه

هانیز عالیه

هانیز خیلی خوب و سبکه
باز خدا پدرشونو بیامرزه جنس قدیم رو قیمت قبل میدن
سوپر نزدیک ما که از یه سال پیش انبار کرده داره الان قیمت جدید میده:/

خیلی خوب گرفتی اتفاقا هانیز خیلی هم خوبه واسه دختر من که سازگار بود

سوال های مرتبط