سلام خانما ویار کشک دارم به نظرتون جنسیت چیه ؟؟

۶ پاسخ

ربطی نداره

نمیدونم
ولی من ک اینجوری بودم دختره تودلیم

دختر فک کنم

کشک خیلی خوشمزس😋😋😛

پسر ه

ویار ربطی به جنسیت ندارع به کمبودای بدنت داره کلسیم نیاز داره بدنت همین

سوال های مرتبط

مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شقایق مامان شقایق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ثمره عشق مون مامان ثمره عشق مون ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ سالگی
مامان نیکی و آریا مامان نیکی و آریا هفته سی‌وششم بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان روزهای ابتدایی تولد