عزیزم سه ماه و ۱۷روز ۶کیلو و نیم خیلی خوبه ک...حتما باید بچه خدایی نکرده مریض بشه با چاقی؟؟
همینکه بچه سالمه و کم کم وزن میگیره خداروشکر کن..باید مهمتر از هر چیزی بچت سالم باشه.حتی اگ تپل نشه..دختره منم ۵۵۰۰وزنشه و تپل نیست.ولی خوشحالم چون سالمه.دیگه لاغر یا چاق بودنش مهم نیس..چیز اضافه تری بهش نده اصلا..کاری هم ب حرف بقیه نداشته باش.
شیر بز محلی بهش بدین
پیدا کردی ب منم بگو بچم شش ماهش شش کیلویه
عزیزم راهکاری پیدا کردی برای وزن گیری بچه به منم حتما بگی پسرمن الان نزدیک سه ماهشه ۳۵۰۰ هستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.