یکی تو پاش یکی تو دستش
مال دستش سبکه اصلادرد نمیکنه خیالت راحت
ولی مال پا خیلی درد میکنه و ورم میکنه
بچت هم تا یکی دو روز نمیتونه خوب راه بره
اصلش بایددرد بگیره ،خود بهداشت هم بهت اینو میگه که خیلی سخته
اگه درد بگیره بهتره ینی مفعولشو درست انجام داده پس نگران نباش.
ی خوراکی یکی به بازو یکی ران
چون بچها راه نیرن یکم سخته روز اول تا رسیدی خونه حتما بش استا بده ۴ ساعت یبتر
چندتاست ب دست میزنن پا یا هردوش
خواهرزاده ی منم دو روز پیش واکسن ۱۸ ماهگی زد،خدا رو شکر براش سبک بود.انشالله برا پسرمم سبک باشه
سلام عزیزم من چن روز پیش زدم والا آسون بود و حتی پاشم درد نگرفت من ساعت ۸ شیر بهش دادم بردمش واکسن زد و از بهداشت بغلش کردم اومدم خونه شیاف براش گذاشتم یکی دو ساعت بازی کرد هرکاری کردم صبحونه نخورد اذیتش نکردم شیر دادم ساعت ده و نیم خوابید تا ۴ بعد ظهر باز بیدار شد و بازی کرد ناهارم نخورد بهش شیر دادم ولی شام یکم خورد دیگه بازی کرد این بین براش شیاف میزاشتم کمپرس سرد روز اول روز دوم گرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.