۵ پاسخ

عزیزم بچه ها همه اول کم میکنن ورم دارن
پسر من سه چهار روز اول 250 گرم کم کرد بعد از ده روز تازه اندازه وزن تولدش شد

۱۰ روز اول ۱۰ درصد وزن و کم میکنن بعد شروع میکنن اضاف کردن

خوبه ک. من دخترم توی ۱۶روزگی ۳۵۰ گرم کم کرده بود

من بهداشت بهم گفت نوزاد روزانه باید ۵۰ الی ۶۰ گرم اگه اشتباه نکنم زیاد کنه اون نرماله

فعلا نگران وزنش نباش چون اولش کم میکنن

سوال های مرتبط

مامان مسدود شدم مامان مسدود شدم ۲ سالگی
مامانا یه مشورت بدید میخوام دخترمو از شیر بگیرم دل ندارمو عذاب وجدان ببینم نظر شماها چیه
من دخترم بشدت لجباز و گریه ایی سر هرچیزی گریه و میچسبه بمن و اینکه وابسطه سینه هست
بمدت یکماه شیرشو کردم روزی سه وعده و فقط غذامیدادمش که خیلی خوب شده بود غذامیخورد و درست میخوابیدو وزنم گرفته بود که بعد یمدت سیستمش کلا بهم ریخت احتمالا برا دندونش باشه
من دخترم ۱۵ ماهگی تا ۱۸ ماهگی ۱۰۰ گرم وزن گرفت چن روز پیش برا بیست ماهگیش برده بودم ۷۰۰ گرم وزن گرفته بود که به زنه بهداشته گفتم شیرم خیلی کمه بچم اذیتم میکنه میخوام بگیرمش از شیر این مدتم شیرشو کم کردم غذاخورد خوب وزن گرفت میگه نه نگیری تا ۲۴ ماهگی باید بدی نه نگیر گفتم شیر ندارم دخترمم بخاطر وابستگیش غذانمیخوره وزن نمیگیره اون اسرار که نه باید بدی حالا نمیدونم چه کنم
ازیه طرف دیگه مخوام نظرتونو بدونم اینکه احتمال ۵۰ درصد ماه بعد برم مشهد به مدت یه هفته حالا میگم بخاطر مسافرت بگیرمش که هم گریه لجش کم شه هم خوابش بهتر شه هم بشبنه راحت غذا بخوره؟ نظرتون چیه
چون میگن از ۲۱ ماه تا ۲۴ ماه میشه بچه رو از شیر گرفت میگم زود بگیرم اسیب نبینه؟