والا یادم رفته کیت خیلی بهتره برای بارداری بنظرم
من با کیت تست گرفتم رابطه داشتم دو بار پسردار شدم
من فقط یه بار اقدام کردم و خداروشکر گرفت
والا ماله من با یکبار شد
بله من همین 11 و 12 تخمکگذاریم اقدام کردم باردار شدم
اره بستگی داره لقاح بگیره یا نه
بستگی به این داره سیکلت چند روزه باشه
اره ولی من توی یکماه اقدام سه بار انجام دادم باردار شدم پسر شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.