به نظرتون با دوباراقدام ۱۱ و ۱۲ امکان بارداری هست

۸ پاسخ

والا یادم رفته کیت خیلی بهتره برای بارداری بنظرم

من با کیت تست گرفتم رابطه داشتم دو بار پسردار شدم

من فقط یه بار اقدام کردم و خداروشکر گرفت

والا ماله من با یکبار شد

بله من همین 11 و 12 تخمک‌گذاریم اقدام کردم باردار شدم

اره بستگی داره لقاح بگیره یا نه

بستگی به این داره سیکلت چند روزه باشه

اره ولی من توی یکماه اقدام سه بار انجام دادم باردار شدم پسر شد

سوال های مرتبط

مامان مهربان مامان مهربان هفته هشتم بارداری