بتا م ۹ بود به نظرتون امکان بارداری هست؟

تصویر
۸ پاسخ

چند روز تاخیر ؟

زود آزمایش دادی گلم باید تاخیر بخوری من خودم الان ۳روز تاخیرم ولی میترسم بیبی بزنم گذاشتم یک هفته بگذره

ی هفته بعد تاخیر پریودی مجدد برو بتا

بلع امکانش هست باردار باشی‌چون اکر‌نبودی حداقل بتات ۱یا۲ میشد ایینجا ۹هست پس جای امیدواری هست

صبر کن اگر تاخیر خوردی باز ازمایش بده انشالله ک مثبت میشی

اینجا نوشته زیر 10 منفی

چند روز صبر کن باز مجدد آزمایش بده شاید لقاح دیر گرفته

ازمایشم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان مامان اصلان مامان مامان اصلان هفته پانزدهم بارداری
مامان عشق مامان عشق هفته دوازدهم بارداری