من آستین بلند گرفتم
خوزستااانم و گرما از الان جهنمه فقط کوتاه کرفتم هرساله همینه
من بلند چون تا خرداد سرده و کاربرد داره
برای عیدش من بلند گرفتم ولی دو دستم استین کوتاهم گرفتم
بلند سرده اینجا
جفتش
هردو
چون هوای یزد حساب کتاب نداره 🤣
بلند سردشون میشه
آستین بلند فعلا تا خرداد اینجا من استین بلند میپوشونم
استین بلند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.