۱۰ پاسخ

من آستین بلند گرفتم

خوزستااانم و گرما از الان جهنمه فقط کوتاه کرفتم هرساله همینه

من بلند چون تا خرداد سرده و کاربرد داره

برای عیدش من بلند گرفتم‌ ولی دو دستم استین کوتاهم گرفتم

بلند سرده اینجا

جفتش

هردو
چون هوای یزد حساب کتاب نداره 🤣

بلند سردشون میشه

آستین بلند فعلا تا خرداد اینجا من استین بلند میپوشونم

استین بلند

سوال های مرتبط