۳ پاسخ

شلوار مام و کراپ داره، مامانم پارسال خریده اندازشه، کفشم تابسون خریدم بزرگتر خریدم، یبار کلا پوشیده، الان اندازشه، لباس خونگی ام از قبل بزرگتر از نی نی پوش خریدم دستی ۱۵۰ داره، جنساش عالیه بشور و بپوش، خیلی هزینه نمیکنم، خودمم دارم از قبل

من برا خودم هیچی نخریدم ولی برا دخترم اینارو خریدم یه بلوز و شلوار شافلم خریدم که تو عکس نیس

تصویر

من که خریدم دیگه…خیلی چیزای ساده تازه یچیزاییم‌نگرفتم قشنگ برای یه خانواده بخوای خرید عالی کنی ۷۰ میلیون پات بیفته…ولی ساده ساده بخوای رد بشی بخری برای خودتو بچت ۲۰ میلیون…

سوال های مرتبط

مامان نفس👨‍👩‍👧 مامان نفس👨‍👩‍👧 ۲ سالگی
بجها خواهرا خانوما دودقیقه زمانتونو ب من بدین جای دوری نمیره قشنک ببینید چی میکم کمکم کنید من الان میخوام برم لباس عید بخرم برای نفس موندم چی کنم اولا ک من نفسو اتلیه نبردم واسه تولدش گفتم تو عید میبرم این ب کنار سوالم راجب لباساست و اینکه لباس عید چی بخرم اینجا رشت نهایت تا اخر فروردین سرده اونم کم ،الان من مشکلم اینه من اوایل اسفند برای نفس اون دور ۳تا گل داره رو تازه خریدم با هودی ابی ، اون پیراهن قهوه ایی هم تازه خریدم ک فقط پریروز تولدش پوشوندم
یه دست لباس توخونه ایی هم میگم برای مهمونی ک تاحالا تن نزده سمت راست عکس وسطی میگم اینم تو خونه ایی بشه برای مهمونی ،اما شلواراش خیلی پوشیده همه دیدن بنظرتون چیکارکنم من گیج شدم هیچکشم کمکم نمیکنه چی بخر چی نخرم 😭😩
ولی خب بنظرم باید یه شلوار بخرم براش بگ بخرم
شوهرم میگه تازه خریدی اینارو بپوشون زیاد کسی ندیده بچست دیگه
هوا هم گرم بعد الان نمیدونم چی بهرم چی نخرم براش کمکم کنید
اینم دقت کنین ک اتلیه چی بپوشونمش😭😭😭😭😭کمککککک
میگم شلوار نگیرم بیلر بگیرم ک کرماهم شد استین کوتا بپوشه زیرش چیکارکنم خدایا😭😭😭


انتی جنسیت سزارین شیرخشک انومالی فرزند پروری عید بچه بندناف سونوگرافی برگه لزمایش بچه زایمان سزارین