شلوار مام و کراپ داره، مامانم پارسال خریده اندازشه، کفشم تابسون خریدم بزرگتر خریدم، یبار کلا پوشیده، الان اندازشه، لباس خونگی ام از قبل بزرگتر از نی نی پوش خریدم دستی ۱۵۰ داره، جنساش عالیه بشور و بپوش، خیلی هزینه نمیکنم، خودمم دارم از قبل
من برا خودم هیچی نخریدم ولی برا دخترم اینارو خریدم یه بلوز و شلوار شافلم خریدم که تو عکس نیس
من که خریدم دیگه…خیلی چیزای ساده تازه یچیزاییمنگرفتم قشنگ برای یه خانواده بخوای خرید عالی کنی ۷۰ میلیون پات بیفته…ولی ساده ساده بخوای رد بشی بخری برای خودتو بچت ۲۰ میلیون…
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.