۵ پاسخ

من هی فکرمیکنم نکنه بخیه هام از داخل باز شده درد دارم 😭

هیچی منم سر دخترم داشتم ب مرور خوب میشه

یه تشک برقیایی هست گرم میکنه از اونا بزار
بهتر میشی

کاملا طبیعیه شیاف بزار

سزارین

سوال های مرتبط