۵ پاسخ

به سلامتی گلم کدوم بیمارستان بودی بیا تجربتو بگو حتما بهترشدی

طبیعی بودم

اثر دارو بیحسی یا بیهوشی هستش عزیزم تند تند نسکافه بخور بزار از بدنت بره

منم درد میکرد خوب‌میشی‌کم‌کم

برا فشاریه که به شکم میدن منم دنده هام درد میکرد

سوال های مرتبط