بعد سزارین چند ساعت باید بستری بود

۹ پاسخ

من ۲ شب یه شب ک سزارین شدم فرداشم موندم

یه شب عزیزم

یه شب باید بمونی. اگر خونریزی زیاد داشته باشی در اون صورت تا کنترل شدنش باید بمونی

یه شب در شرایط خاص ممکنه بیشتر

من ۲شب بودم

۲۴ ساعت عزیزم

یه شب

فک کنم دو یا سه روز

یه شب

سوال های مرتبط

مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین ومیکائیل مامان ماهلین ومیکائیل ۵ ماهگی
مامان دو سربازِ کوچک مامان دو سربازِ کوچک ۱۱ ماهگی