۹ پاسخ

نه عزیزم برا دختر منم آفتاب نمیخوره ولی بوی خوبی میده

من تا همین دو سال پیش حیاط نداشتم پونزده سال لباس تو خونه روی رخت آویز خشک کردم هیچوقت بو ندادن.از چه مایع یا پودری استفاده میکنی؟با دست میشوری یا ماشین لباسشویی؟

منم لباسام آفتاب نمیخوره ولب بوی بد نمیده
ولی یه بار تو لباسشویی موند بو میداد که رو حالت سریع ابکشی کردم بوشون رفت

منم لباسامون هیچ وقت آفتاب نمیخوره
همیشه هم بو خوب میده
مایع اکتیو میزنم

البته من اگر دیر در بیارم اینطوریه ها که تا میرم سر لباسشویی دوباره میزارم 14 دیقه بشورم مایع هم میزنم که بو خوب بگیره

اره کلا لباسا خودمونم همینه

نمیگیره والا من لباسا بچه هام تاحالا افتاب نخورده همیشم بوگل میده مایع زیاد بریز پینو ابی خیلی خوشبوعه

شاید دیر پهن میکنی خیس میمونه

بو سمت🤔🤔

سوال های مرتبط