برای تب چه شربتی خوبه استا یا ایبوپروفن‌

۳ پاسخ

هیچی‌مثل پیاز نمیاره پایین‌تب و ی پیازو نصف کن بزار کف پاهاش حواراب پاش کن چند دیقه بعد نتیجشو میبینی

اول استا بعد از یک ساعت اگه تبش کمتر نشد و بالاتر رفت ،با معده ی پر ایبو و بعدش شیاف

من ایپو بروفن میدم سریع میاره پایین تبو

سوال های مرتبط

مامان سپهر،سینا مامان سپهر،سینا ۳ سالگی