خانما سنگینی و درد از ناحیه واژن طبیعیه

۳ پاسخ

منم‌ درد دارم حالت باد بپیچه تو شکم آدم

منم دارم عزیزم طبیعیه

آره منم دارم

سوال های مرتبط

مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 هفته سی‌وششم بارداری
خدا بخواد میشه خدا بخواد میشه قصد بارداری