درد واژن و کمر دارم طبیعیه؟🫠انگار رو واژنم ی چی سنگینی میکنه

۶ پاسخ

مامان جونيا سال نو مبارك
مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

اره عزیزم‌منم همینجوره

اره من کل بارداری این درد مزخرفو داشتم

اره باید استراحت کنی زیاد سر پا وایسی بدتر میشه ... ولی اگ زیاده دردت برو دکتر شیاف میده

از كوتاهيه سرويكسه

منم کمرم درد میکنه ولی واژن و شکمم تیر میکشه میگن طبیعه حالا نمیدونم واس شما تیر میکشه یا درد میکنه

سوال های مرتبط

مامان سایه مامان سایه هفته سی‌وپنجم بارداری