۸ پاسخ

دختر من باید کنارش دراز بکشم شیر بخوره و بخوابه در طول روز
ولی شبا اگه سیر باشه و برقا خاموش، خودش وول میخوره و میخوابه ولی اگه سیرنباشه شیرش رو میخوره بعدش لالا
گاهی که بی قرارتره بغلم باشه سر پا تا بخوابه

بستگی داره چطوری عادتش بدی یا خودش چطوری دوس داشته باش
دخترخاله من 3سالش هنوز رو پا خالم میخوابه

اره دیگه مادر

نه اتفاقا از الان خودشون میتونن بخوابن

۶ سالگی به امید خدا😄

از چهارماهگی

انشالله برن دانشگاه 🤣🤣🤣

خدا میدونه🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری