چرا باز من تهوع دارم 🤮🤮🤮🤮😭😭😭😭

۹ پاسخ

منم دارم سوزش معدمم بد تر شده

منمممممممم

منم دو روزه باز حالت های اولیه گذفتممممم

اره منم هنوز گاهی تهوع میگیره منو گمونم این از معده هس دیگه🥲

منم تو این ده روز به شدت وحشتناک روم سیاه بالا آوردم 🤒🤒والله اوایل حالت تهوع نداشتم

من از هفته هفتم دارم تا الان ،با دمیترون زنده ام

فردا زایمان میکنم امروز صب یجوری استفراغ کردم انگار اول بارداریمه🫤

فهمیدی به منم بگو 😭😭😭😭😭😭

طبیعیه دیگ گاهی میره میاد

سوال های مرتبط

مامان یکتا جانی مامان یکتا جانی ۵ ماهگی
مامان پروا🍼🩷🤱 مامان پروا🍼🩷🤱 ۳ ماهگی