بازم این ازمایش 🤮🤮🥴

تصویر
۶ پاسخ

چرا دوبار میدی این آزمایشش؟منم دادم مال من رنگش سفید بود

خوشمزه بود ک

من دوبار دوهفته پشت هم این آزمایش ودادم چی 🥲

همون منم آزمایشگاهم حالمم بد شده🫤

مزش بدنبود فقط با اب سرد بخور

خیلی خوشمزه بود والا

سوال های مرتبط

مامان یکتا جانی مامان یکتا جانی ۵ ماهگی
مامان حلما کوچولو🩷 مامان حلما کوچولو🩷 ۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پناه👧🏻🍭🍼 مامان پناه👧🏻🍭🍼 ۱۰ ماهگی
مامان جوجو پویا👼🏻🍼 مامان جوجو پویا👼🏻🍼 هفته سی‌وهفتم بارداری