نوبت ماهم برای این ازمایش رسید🤮🤢🤦‍♀️
ا

تصویر
۱۰ پاسخ

اتفاقا خیلی خیلی خوشمزس

من با اب یخ خوردم اصلا اذیت نشدم .
تنها مشکلم ناشتا بودم که هر یک ساعت یبار خون گرفتن .بعد که اومدم خونه تا شب بیحال بودم و سردرد بد داشتم

رازی رفتی عزیزم؟

با طعم های دیگه هم دارن؟؟؟

من ک خیلی حالم بدشد

منم الان دارم این آزمایشو. میدم

وایی من خیلی دوس دارم این شربتو یبار امتحان کنمم🤭😂😂

منم الان دادم🤢

بدترین آزمایشی بود ک انجام دادم الان مرحله آخرش تموم خداروشکر ولی خیلی بد بود

من خدارو شکر دکتر واسم این آزمایش را ننوشت

سوال های مرتبط

مامان پناه👧🏻🍭🍼 مامان پناه👧🏻🍭🍼 ۱۰ ماهگی
مامان پروا🍼🩷🤱 مامان پروا🍼🩷🤱 ۳ ماهگی
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو ۵ ماهگی
مامان یکتا جانی مامان یکتا جانی ۵ ماهگی
مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلاناجون مامان دلاناجون هفته بیست‌وهفتم بارداری