اتفاقا خیلی خیلی خوشمزس
من با اب یخ خوردم اصلا اذیت نشدم .
تنها مشکلم ناشتا بودم که هر یک ساعت یبار خون گرفتن .بعد که اومدم خونه تا شب بیحال بودم و سردرد بد داشتم
رازی رفتی عزیزم؟
با طعم های دیگه هم دارن؟؟؟
من ک خیلی حالم بدشد
منم الان دارم این آزمایشو. میدم
وایی من خیلی دوس دارم این شربتو یبار امتحان کنمم🤭😂😂
منم الان دادم🤢
بدترین آزمایشی بود ک انجام دادم الان مرحله آخرش تموم خداروشکر ولی خیلی بد بود
من خدارو شکر دکتر واسم این آزمایش را ننوشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.