سلام دوستان و بالاخره نوبت آزمایش منم رسید 🙂

تصویر
۴ پاسخ

بسلامتی 😍من همش فک میکردم خیلی سخته ولی خیلی راحت بود

والا من امروز 24هفته کامل شدم فردا میرم 25هفته

بسلامتی عزیزم
تو چن هفته باید بریم؟
من هنو هفته بعد نوبت دکترمه ک بنویسه دیر نمیشه؟

بسلامتی و دلخوش

سوال های مرتبط

مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آریشاه🩵👼 مامان آریشاه🩵👼 ۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان عسلم🤍 مامان عسلم🤍 ۶ ماهگی