بزور پسته خوردم حالم بهم خورد🤮🤮🤮🤮🤮

۵ پاسخ

خب نخور عزیزدلم🥲

عزیزم ادم‌وقتی چیزی حالشو‌خوب نمیکنه براچی باید بخوره بعد وقتی بالابیاری همه محتویات معده بیرون ریخته میشه
ن عزیزم فقط درصد امگا۳ بالارو بادوم و گردو داره ازیت اجیل ها

نخور من نمیتونم بخورم

هرچی ک حالت وبد میکنه نخور

منم نمیتونم پسته وبادام بخورم ونمیخورم

سوال های مرتبط

مامان یکتا جانی مامان یکتا جانی ۵ ماهگی
مامان پروا🍼🩷🤱 مامان پروا🍼🩷🤱 ۳ ماهگی
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو ۵ ماهگی
مامان جوجو پویا👼🏻🍼 مامان جوجو پویا👼🏻🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته بیست‌وهشتم بارداری