شمام موز میخورید معده تون میجوشه؟؟🤮

۷ پاسخ

ببببله

اره منم اوایل ک میخوردم اسیدم میزد بالا.تانرسیدم تو۵ ماه نخوردم

اره چون شیر موز سنگینه

نه
ترش میکنی

من هرچی میخورم میجوشه 🤣

موز باعث ضعف میشه وقتی گشنته موز نخور

نخور اسید داری.

سوال های مرتبط

مامان لنا 👶🏻❣️ مامان لنا 👶🏻❣️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۱ ماهگی
مامان حلمادلسا،دیار🩵 مامان حلمادلسا،دیار🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان حانیه خانم مامان حانیه خانم ۱۰ ماهگی
مامان 🩵human🌰 مامان 🩵human🌰 هفته سی‌وسوم بارداری